Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. április 28., vasárnap

XX. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napok - II. nap :D és Esti koncert :D

A tegnapi nap lényegesen jobb volt az Állattenyésztési napon :D Vikivel meg Melindával élvezetesebb menni xD Sokat röhögtünk, sétáltunk, képet csináltunk és persze az összes állatot végig néztük xD Sokat meg is simogattuk xd 10-kor már kint voltunk, és Melindával este 6 fele indultunk el haza, Viki az még tovább maradt egy másik barátnőnkkel Emesével :D Nekünk menni kellett, mert 2 órával később koncertre mentünk :D Itthon észrevettem, hogy kicsit leégett az arcom meg a vállam, szóval istenkirály xd A koncert kicsit unalmasra sikeredett, mert alapból másfél órát késtek..:D De addig mondjuk jól elvoltunk kint..xD Volt egy két ijesztő pillanat, de ez is hozzá segített ahhoz, hogy egy tűrhető este legyen :D A koncert maga jó volt, csak az volt a baj, hogy nagyon meleg volt bent..:S 5-10 percnél tovább nem nagyon lehetett bent tölteni..:S Képzeljétek.. próbáltam este felmenni telefonnal fbra.. de azt írta ki, hogy le lett zárva a fbom.. Hazajöttem és megnéztem, hogy mi is a probléma.. Erre meg azt írta ki, hogy valaki Spanyolországban (!) be akart jelentkezni a fbomba o.O Nagyszerű (y) Valaki fel akarta törni :S "Kicsit" megdöbbentem.. de szerencsére nem sikerült neki, szóval nincs baj :) De azért kíváncsi vagyok, hogy ki akarta feltörni...:P Na de mostanra ennyi elég, szóval sziasztok :D

Itt a tegnapi koncert plakátja :D Köszönjük Quatro-X & Kistópart utca :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése