Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. április 10., szerda

Végre igazi Tavasz ♥

Végre jó az idő 2 napja..:D Igaz tegnap délután esett az eső, de míg suliba voltam addig jó volt, és ma is egész nap jó volt az idő ^^ Süt a nap, csiripelnek a madarak, nyílnak a virágok/fák :D Szóval jóóóóó ^^ Ráadásul sikerült eladni a lakást is, vagyis folyamatban van, szóval annak is nagyon örülök, főleg hogy veszünk újat a központban :DDD Szóval most teljesen fel vagyok töltődve, happy vagyok ^^ :D Kivétel azért nem, mert ha elolvastátok már a WM29 eredményeit, akkor láthattátok, hogy a kedvencem The Miz újra bajnok lett, ezzel nincs is semmi baj, ennek nagyon örültem, csak az a baj, hogy a Hétfői Raw adás alkalmával Wade Barrett vissza is vette tőle az övet.. ráadásul Dolph Ziggler beváltotta a Money in the Bank táskát, és sikerült elvernie Alberto Del Rio-t, és így ő lett az új Nehézsúlyú Világbajnok :( Szóval ezeknek nem annyira örültem, de ezektől eltekintve jó a hangulatom ^^ Valószínűleg jön egy fekete perzsa cica hozzánk hamarosan Budapestről :) Szegény már 12 éves, és "haszontalanná" vált a gazdájának, ezért ha nem viszi el senki, akkor elaltatják :'( Pedig olyan cuki :3 Ivartalanított fiú cica.. és az a neve hogy Soma :3 Mondjuk nekem ez a név nem tetszik, de a macska akkor is cuki, szóval jöhet :D Az időjárásra visszatérve, remélem marad ez a jó idő :DD Holnap megyünk Vikivel a sulimba Csillagászati előadásra, Pénteken meg valószínű Melindával megyünk koncertre, szóval nem ártana ha jó idő lenne..:D Na de mostanra ennyit, sziasztok :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése