Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. július 19., péntek

Koncert, Unalom, Husma :3, WWE :D

A tegnapi koncert plakátja :)

Az utóbbi 10 napban történt pár újdonság, de lényegébe ugyan ott vagyok, mint előzőleg..:D Láttam jó pár husma embert :33 Meg meg is ismerkedtem pár új emberrel, voltam koncerten (Kistópart utca & Scream of the Temple), de a hangulat ott nem volt valami fenséges.. a társaság jó volt, de valahogy még mindig nem olyan mint régen... kellenek a régi koncert hangulatok :'( De legalább ingyenes volt a koncert..:D A koncert végét nem vártuk meg, hanem hamarabb eljöttünk, mert már untuk.. Mentünk a Tescoba, ahol épp szolt a biztonsági őr, hogy 5 perc múlva zárolni fogják a kasszákat, szóval siessünk.. Így nem tudtam mindent megvenni, de sebaj :') De miért éjfélkor kell zárni a kasszát..xD de csak fél órára zárolták.. meg is várhattuk volna, de gyáá xD Az sok idő lett volna..:D Inkább vettünk jégkrémet, üdítőt, meg chipset és kint "csöveztünk". Közben a biciklimet körbe vették raj csávók, szóval alig mertem odamenni kinyitni a zárját...xD Az egyik még hozzánk is szólt, hogy "Idevalósiak vagyunk?", meg hogy "Lesz valamilyen buli még ma?" Hát mondtuk nem tudjuk, mert mi tuc tuc zenés bulikra nem szoktunk menni, csak rock koncertre...xD De vicces volt >< Ajj képzeljétek.. kb. 3 hétig nem volt jó a kocsink, mert először a kerék lyukadt ki, utána meg az akkumulátor ment tönkre...xD De legalább a szerelő gyerek helyes volt (de még mennyire *o* xDD őt értettem pár sorral ezelőtt a husmának :3 de még mondjuk van más is xD de aaaz csak félig husma xD vagy inkább csak negyed husma..xD de a szerelő gyerek az 100%-osan husma volt :3), szóval emiatt megérte..x'D Gyáá mindjárt itt az iskola o.O A szünet fele már elment! :OO Kezdődni fog újból a szenvedés...:S Aki tegnap olvasta a blogom, az láthatta a "Természetfeletti..." bejegyzésemet, azon egy kicsit változtattam, mert nem volt rá nagy érdeklődés, de remélem így jobb lesz :D Ezeken kívül viszont nem történt nagyon más újdonság, ezért lassan abba hagyom az írást mára xD De azért jöjjön egy-két WWE hír ;)
Vickie Guerrero lett a SmackDown GM-je, szóval szerencsére a cégnél marad :') De mondjuk azt nem tudom, hogy akkor Booker-T-vel mi lesz :O Mind a kettőjüket kedvelem és tisztelem, remélem sokáig a WWE-nél maradnak :) CM Punk, RVD és még pár pankrátor a Money in the Bank alatt megsérült... többen mint általában :/ Azt mondják többen hogy ez a MITB nem volt valami nagy szám, sőt, inkább rossz volt :/ Mondjuk ezzel nagy vonalakban egyetértek... Egyik öv se cserélt gazdát, pedig Miznek meg Kaitlynnek örültem volna, ha sikerül megszerezni az öveket :)) Ráadásul Damien Sandow és Randy Orton nyerték meg a táskát.. mondjuk Randy-t szeretem, de jobban örültem volna ha Daniel Bryan, vagy Sheamus nyeri meg :) Damien Sandow-ra meg senki se számított.. vagyis de.. akik hallották a "besúgótól" a híreket. Valamelyik nap olvastam a WWE Hírek oldalán, hogy van egy ember akinek van belső forrása, és elmond minden végeredményt előre, azért, hogy a WWE észbe kapjon.. és ezt addig folytatja, míg a WWE fel nem figyel rá o.O Hát hajrá..>< Bár az biztos, hogy a figyelemfelkeltést jól csinálja :D na de mostanra ennyit, sziasztok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése