Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. július 18., csütörtök

Megtörtént természetfeletti történetek - 1. rész

Ez a cím most egy kicsit szokatlan lehet elsőre tudom, de olvassátok el mert szerintem sokakat érdekelni fog :) Manapság egyre jobban érdekelnek a szellem történetek, UFO észlelések és egyéb rejtélyes dolgok észlelése.. Sokat olvasok utánuk, és sokat tanakodok is rajtuk, hogy igazak lehetnek e vagy sem.. Hallottam már ismerőstől/családtagoktól is bizarr sztorikat, és nekem is volt benne részem, bár az egyiket lehet, hogy csak álmodtam.. Tudom, kicsit furának tűnik, mert sokak meg vannak bizonyosodva, hogy szellemek, UFO-k és ilyen természet feletti lények nem léteznek, mert nem láttak. De én igazán nem tartom kizártnak, hisz gondoljatok bele.. mi értelme lenne az életnek, ha egy másodperc alatt vége van, és nem maradna semmi.. Csak a nagy nagy sötétség.. nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem ezt nehéz elhinni, hogy nem marad hátra valami belőlünk. Az UFO-król pedig annyit, hogy az univerzum végtelen, legalább is még nem cáfolta meg ezt senki, de eddigi ismereteink szerint rengeteg bolygó van, és csak kevésre jutottak még el eddig a szerkezeteink, szóval miért ne lehetne máshol is élet? Miért nem akarnának velünk kapcsolatba lépni, ha tudnának? Szerintem mi is ezzel próbálkoznánk, ha rájönnénk, hogy valahol a messzeségben vannak még értelmes lények. Na szóval a lényeg annyi, hogy pár naponta megosztok veletek egy-egy igaznak vélt történetet, amit épp találok és érdekesnek néz ki :) Ha esetleg veletek is történt hasonló, akkor írjátok le kommentbe, vagy esetleg nekem elküldhetitek e-mailbe és én kirakom ide (lilla.csoki@gmail.com). A történet mellé írjátok oda a neveteket (elég a keresztnév, de lehet becenév is) és a korotokat, meg persze hogy melyik városban, országban történt :) Remélem szívesen olvasni fogjátok :D Próbálok hiteles forrásokat szerezni, de pl. a gyakorikerdesek.hu oldalról is fogok ide rakni, mert ott is szokott egy két érdekes történet lenni, de az persze sose lehet tudni, hogy ott valaki hülyéskedett e vagy komolyan írta, ezért majd előtte leírom, hogy az a sztori honnan van :) 


Most következzen egy két történet, ami velünk történt:
- Anya (48, Hódmezővásárhely, Hun) Először is a bizarrabb történettel kezdeném, ami még anyukámmal történt meg, jóó pár évvel a születésem előtt történt:
Anya sokáig egyedül élt a régi lakásunkban, és egy este otthon a kanapén ült, a hű szeretett macskájával, Macsekkal (aki nem mellesleg egy fekete macska volt..:D). Egyszer csak halk léptekre lett figyelmes az ajtó felől, de ő csak azt hitte, hogy a lépcsőházból jönnek a hangok. De egy idő után hangosabbak lettek, és olyan volt, mint ha a folyosóról hallotta volna, és végül pedig a nappaliba, ahol ő is ült.. Szabályosan hallotta a lépteket már tisztán, és ami még ijesztőbb, hogy Macsek is.. Ezt onnan lehetett észrevenni, hogy elkezdett fújni abba az irányba, ahol a léptek hallatszottak.. De egyszer csak abba maradt, és utána különösképpen más furcsaság nem is történt ott, de akkor azon az estén, elég ijesztő lehetett.. Szerintem én ott kaptam volna szívinfarktust x'DD Még így belegondolva is felmegy a pulzusom, és átráz a hideg :S 
- Egy másik történet, pedig kb. 8 évvel ezelőtt volt. A kertes házunkban lakunk anyával és tatával, és hát hely hiányában, mind a 3-an egy szobába alszunk, én épp ültem az ágyamon, tata az nem tudom hol volt, anya az pedig a falnak fordulva feküdt a saját ágyában. Egyszer csak azt kérdezte, hogy mit akarok (vagy valami ilyesmit), én meg a tv-n elmélyülve, hirtelen fel se fogtam, hogy anya mit akar.. Mondtam neki, hogy semmit, és megkérdeztem, hogy miért? Azt válaszolta, mert megérintetted a hátamat o.O Azt érezte, hogy valaki megérintette a hátát.. na jó akkor enyhén beparáztam én is.. de mivel nem történt semmi, ezért utána nem is nagyon beszéltünk erről.. 
- Én (16, Hódmezővásárhely, Hun) Másik történet még régebben volt, akkor még kisebb voltam, és anya ágyában játszottam az egyik kismacskával, aki nagyon aranyos és játékos volt, de egyszer csak egy pillanat alatt megőrült, elkezdett fújni, csapkodni, felborzolta a szőrét, mint ha valami megijesztette volna. Csak nem tudom, hogy én csinálhattam e valamit, amitől megijedt, vagy esetleg ő látott valamit, vagy nem tudom.. De azt tudom, hogy úgy tartják, az állatok érzékenyebbek az ilyen természetfeletti dolgokra.. szóval e dologban, a mai napig nem tudtam dűlőre jutni..:P
- Ez a történet még nagyon kicsi koromban történt, és erre írtam azt, hogy nem tudom e hogy álmodtam e vagy nem :P Arra emlékszem, hogy már mindenki aludt, de én valamire felriadtam, és néztem az ablak felé, és láttam egy alakot.. igazából úgy nézett ki mint ha egy karnisra akasztottak volna egy kabátot.. szóval nem tudtam mire vélni.. mai napig nem láttam (szerencsére xD).
- Az újabb történet pár évvel ezelőtt történt anyával, de ő se tudta megmondani, hogy álmodta e, vagy tényleg megtörtént. Pár évvel ezelőtt meghalt anya legjobb barátnője rákban, amiről már írtam régebben.. Na szóval egyik éjszaka azt látta/álmodta, hogy ő szólítgatja, és kinyitotta a szemét, és ő ott volt fölötte.. És hívta, hogy menjen vele a másvilágra, mert ott minden szép, és jó, nem fáj semmi stb. Anya mondta, hogy nem mehet, mert itt vagyok neki én, és engem fel kell, hogy neveljen :) Ez aranyos volt tőle, még ha álmodta is csak..:) Több ilyen ő vele se volt, vagy legalább is nem beszélt róla.
- Amikor a barátnőjét eltemettünk, másnapra, vagyis harmadnapra elég fura dologra mentem be a szobába.. Anyával kint beszélgettünk a konyhába pont a barátnőjéről, hogy mennyire hiányzik, és észrevettük, hogy már nagyon késő van, és bent még szólt a tv, ezért gyorsan bementem, mert tata már aludt, és hogy ne zavarja a tv alvás közbe.. De amikor pont beléptem, akkor elkezdett a telefonom csörögni.. az ébresztő o.O pedig ha jól emlékszem akkor hajnali 2:27 volt.. (az időpont lehet h egy kicsit eltér, csak valamiért ez ugrott be elsőnek), szóval az a lényeg, hogy erre az időre, még véletlenül se állítottam be, mert nincs semmi értelme neki.. gyorsan ki is kapcsoltam, nem néztem hosszasan, csak az időre pillantottam rá, mert féltem, hogy a zajra felébred tata :S 
- Az újabb eset pár hete történt velem.. Nem messze a számítógép asztaltól, kb. 2 méterre a falon van a naptáram, és minden egyes nap végén, kiikszelem azt a napot. A naptár mind a két szélén oda van tűzve egy-egy toll. Na aznap éjszaka is itt ültem a gép előtt, és éppen valamit nagyon bambultam, amikor egyszer csak azt látom, hogy a kék toll átcsapódik a másik oldalra, neki a falnak, utána pedig a földnek.. Na akkor is jócskán beparáztam..xD Nem tudtam mire vélni, de most is csak reménykedek, hogy csak rosszul raktam fel, és csak lecsúszott valahogy.. de akkor mitől csapódott el a másik falig? o.O 
- Meg még mind a kettőnkkel (meg pár barátom is mesélt hasonlót) történt egy két fura dolog amikor az eget kémleltünk.. fura fények, gyorsan mozgó fények (és ilyenkor nem a műholdakra gondolok, mert azok nem cikáznak össze vissza). De az is lehet, hogy csak sokáig néztünk fel, és a vérnyomásunk cikcakkozott csak..:D

Szóval itt vannak a mi történeteink,  remélem ti is meg fogjátok osztani velem a ti észleléseiteket, gondolataitokat! Előre is köszönöm!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése