Mindenkinek van egy angyala, egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt, egyszer egy vénemberét, máskor egy kislányét, de ne hagyd, hogy becsapjon a látszat, erősebb ő bármelyik sárkánynál. Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted, hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett!

2013. július 10., szerda

Lekvár és pálinka készítés...xD


Most az utóbbi pár nap elég mozgalmas volt... átjáró ház volt..xD Szedték nálunk a barackot, meg az almákat :P A barackból lekvár, az almákból meg pálinka készül >< Meg én is szaladgáltam össze vissza a szomszédokhoz.. Valakinek gyümölcsöt vittem, valakinek cukrot.. szóval jó volt xd Meg közben én is szedtem gyümölcsöt, és bent a házban is rendet kezdtem teremteni, szóval igen csak mozgalmas napok vannak mögöttünk..xd De a pakolás része még nincs kész, szóval az még hátra marad..:D Majd lehet, hogy megyünk Szilvivel Mártélyra is :P Szóval jó lesz :D 

WWE hírek: Vickie Guerrerot kirúgták, és az új Raw GM Brad Maddox lett.. ennek nem igazán örülök.. szerettem Vickiet :( Brad meg... hát nem is tudom mit is mondjak róla.. még nagyon új a cégben.. nem volt értelme szerintem pont őt berakni GM-nek.. de hát ők tudják..:/ Amint láthattátok az előző posztban, Randy Orton és Samantha Orton válnak :'(( Kár... pedig olyan aranyosak voltak együtt :/ :( 
Na de most sziasztok, mert nincs most újabb infóm :P 

2 megjegyzés:

  1. Az jó lehet, Barackból sok jó dolgot lehet csinálni, Brad Maddox-ot előbb utóbb le fogják váltani szóval nó para :)

    VálaszTörlés